Quick jump to page content
  • Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Entrar
  • Buscar
Encabezado revista
Page Header Logo
  • Número actual
  • Números anteriores
  • Avisos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Equipo editorial
    • Arbitration System
    • Demand of the originality
    • Plagium detection
    • Ethics Code
    • Preservación digital
    • Interoperability Protocol
    • Política de acceso y privacidad
    • Envíos
    • Contacto
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol 10 No Mayo (1992)

Published: 2021-02-16

Population Policies and Practices for Costa Rica

Wilburg Jiménez-Castro

41-46

PDF (Español (España))

Crisis in education and central perspectives on education in the 21st century

Federico Malavassi

47-50

PDF (Español (España))

Braulio Carrillo in the constitutional evolution from Costa Rica

Albán Bonilla

51-53

PDF (Español (España))

Foro Latinoamericano

The economic growth theory in Adam Smith

Julio H. Colé

57-62

PDF (Español (España))

Apology pro vita sua

Sor Juana Inés de la Cruz

68-71

PDF (Español (España))

The distance learning as an educational option for development

José Joaquín Villegas

75-78

PDF (Español (España))

Illiteracy and literacy

Rodrigo Barrantes

79-83

PDF (Español (España))

Intellectual property

José Calvo

108-115

PDF (Español (España))

The Higher Education and the University Teacher

María Marta Chaverri

116-120

PDF (Español (España))

Acta Filosófica

Why is psychoanalysis unscientific?

Carlos Pal-Hegedus

123-125

PDF (Español (España))

Catholicism’s developing social teaching

Robert A. Sirico

126-136

PDF (Español (España))

The hopeful existentialist humanism by Teodoro Olarte

Geovanny Rodriguez

143-146

PDF (Español (España))
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Language
  • Español (España)
  • English
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Facebook

 

ISSN: 2215-583X

Los artículos publicados se distribuyen bajo una licencia Cretive Commons Reconocimiento al autor-Fines comerciales-Compartir igual 4.0 (CC BY SA), lo que implica la posibilidad de que los lectores puedan de forma gratuita descargar, almacenar, copiar y distribuir la versión final aprobada y publicada de los artículos, siempre y cuando se realice sin fines comerciales, se mencione la fuente y autoría de la obra.

Licencia de Creative Commons
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional

Public Knowledge Project